Kod: 13720827
Przedstawiona w ksiazce "kultura informacji" - jako pojecie, termin, obszar badawczy - jest proba uchwycenia i nazwania pewnej grupy zjawisk i procesow, wynikajacych z dostrzeganej, dominujacej roli informacji we wspolczesnym swi ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Przedstawiona w ksiazce "kultura informacji" - jako pojecie, termin, obszar badawczy - jest proba uchwycenia i nazwania pewnej grupy zjawisk i procesow, wynikajacych z dostrzeganej, dominujacej roli informacji we wspolczesnym swiecie, a zwlaszcza w jego bardziej stechnicyzowanej czesci. Wszystkie trzy jej ujecia wywodza sie z perspektywy badawczej informatologii, ale czerpia rowniez wiele z innych dyscyplin nauk spolecznych i humanistycznych. Ze wzgledu na podjecie watku pojeciowego oraz przyjety cel - zaproponowanie terminu i zdefiniowanie pola badawczego "kultury informacji", wraz z merytorycznym uzasadnieniem takiej proby - praca niniejsza ma charakter dedukcyjny, koncepcyjny i konceptualny. Nalezaloby ja umiescic u samych poczatkow procesu badawczego - stawia bowiem pierwsze pytania, sygnalizuje problem (czy tez koncepcje), sugeruje pewien punkt widzenia, wyodrebnia obszar badawczy. Bogactwo i roznorodnosc materialu zrodlowego powoduja, ze tekst zachowuje otwarty charakter - jest po czesci propozycja, zaproszeniem do dyskusji, do stawiania kolejnych pytan.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )