La motivación en la empresa : modelos y estrategias / Libristo.pl
La motivación en la empresa : modelos y estrategias

Kod: 13122802

La motivación en la empresa : modelos y estrategias

Autor Claude Lévy-Leboyer, Ana García Bertrán

áEste libro tiene como objetivo ayudar a los gestores de recursos humanos a comprender cómo se construye la motivación y a escoger estrategias motivacionales adaptadas. En una época en la que ha cambiado el sentido del trabajo y ... więcej

98.21

Zwykle: 99.23 zł

Oszczędzasz 1.02 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o La motivación en la empresa : modelos y estrategias

Za ten zakup dostaniesz 57 punkty

Opis

áEste libro tiene como objetivo ayudar a los gestores de recursos humanos a comprender cómo se construye la motivación y a escoger estrategias motivacionales adaptadas. En una época en la que ha cambiado el sentido del trabajo y se ha reorganizado, en que la competencia ha pasado a ser mundial, la motivación del personal, a todos los niveles de la empresa, ha pasado a ser un problema prioritario. La eficacia de las estrategias motivacionales aplicadas por la empresa depende de características complejas que conciernen a los individuos, los organizadores, así como también del entorno económico, tecnológico y cultural. Lo que significa que no existe una receta universal para la motivación, sino indicaciones específicas que el análisis teórico de cada una de las etapas del proceso motivacional.

Szczegóły książki

98.21

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: