Managing and Growing a Cultural Heritage Web Presence / Libristo.pl
Managing and Growing a Cultural Heritage Web Presence

Kod: 05116364

Managing and Growing a Cultural Heritage Web Presence

Autor Mike Ellis

In today's hectic and challenging world of website management, it is increasingly important for cultural heritage institutions to make the most out of their presence online. No longer is it enough to maintain a single site; nowada ... więcej

483.65

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Managing and Growing a Cultural Heritage Web Presence

Za ten zakup dostaniesz 281 punkty

Opis

In today's hectic and challenging world of website management, it is increasingly important for cultural heritage institutions to make the most out of their presence online. No longer is it enough to maintain a single site; nowadays, the environment is fragmented and complex, made up of a multiplicity of social media presences all intermeshed in subtle and potentially confusing ways. One of the best ways of dealing with this environment is to put strategic thinking at the core of the solution. This allows web stakeholders to take control of their web presence in a holistic way and from there begin to shape and grow it in powerful, measurable ways. This timely book provides a complete guide for any institution looking to build or maintain a cultural heritage web presence. Peppered with examples and case studies of current practice from large and small cultural heritage institutions, it advises administrators and website managers on the best strategic approach, as well as offering hints and tips on best practice. The chapters cover: evaluating what you have now; building a strategic approach; content; marketing; policies and guidelines; traffic and metrics; the social web (Web 2.0 ); the website project process; away from the browser; and, bringing it all together. Scattered throughout the text can be found references to an accompanying website to this book. This offers examples, templates and other downloadable information which the reader will be able to adapt for the needs of their individual organization. This essential book offers valuable, readable and above all practical guidance on how to make a cultural heritage web presence work, both for smaller institutions who are running their website on a shoestring and for larger ones who have more extensive resources at their command.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Library & information sciences Library, archive & information management

483.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: