Marketing Communications / Libristo.pl
Marketing Communications

Kod: 02125549

Marketing Communications

Autor Patrick De Pelsmacker

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. The book covers all elements of the communica ... więcej

271.46

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Marketing Communications

Za ten zakup dostaniesz 164 punkty

Opis

Marketing Communications: A European Perspective provides an extensive overview of the key concepts, techniques and applications of marketing communications within a European context. The book covers all elements of the communications mix, including advertising, public relations, sponsorship, sales promotion, direct marketing, point-of-purchase communications, exhibitions, and personal selling. It also offers up-to-date coverage of e-communication, including e-marketing, mobile marketing, interactive television and relationship marketing. Building on the success of the third edition, the fourth edition comes fully updated with brand new material on a diverse range of products and brands such as Coke Zero, Twitter and Wii Fit, as well as coverage of topical issues such as the Barack Obama campaign and the EU anti-smoking campaign.   The fifth edition of Marketing Communications: A European Perspective has been fully updated to include: A brand new chapter examining ethical issues in marketing communications Brand new end-of-chapter cases on international companies and organisations such as Mars, UNICEF, Carrefour and many more Video case material linking key marketing communication theory with the practical issues faced by marketing professionals in a variety of companies The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of marketing communications

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Copyright ©2008-18 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieMapa strony


Konto: Logowanie

Język:

Wyjątkowa księgarnia oferująca miliony książek w świetnych cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 199 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: