Kod: 12874007
Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych n ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Problematyka marketingu produktow zywnosciowych do niedawna pozostawala w Polsce na uboczu zainteresowan badawczych i wydawniczych. Wykorzystanie instrumentow marketingowych nie znajdowalo bowiem zastosowania w warunkach stalych niedoborow na rynku produktow zywnosciowych. Wprowadzenie gospodarki rynkowej w Polsce te sytuacje zmienilo. Marketing znalazl sie w centrum zainteresowania wielu osob, instytucji i przedsiebiorstw. Nauka marketingu stala sie pilna potrzeba.
Kategoria Książki po polsku Kucharstwo. Żywność. Gastronomia
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )