Kod: 01302495
While Hollywood executives spend millions of dollars making movies, even more money is poured into selling those films to the public. In the third edition of his comprehensive guidebook, Marketing to Moviegoers: A Handbook of Stra ... więcej
163.81 zł
Zwykle: 163.86 zł
Oszczędzasz 0.06 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 95 punkty
While Hollywood executives spend millions of dollars making movies, even more money is poured into selling those films to the public. In the third edition of his comprehensive guidebook, Marketing to Moviegoers: A Handbook of Strategies and Tactics
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
163.81 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )