Media and Democracy / Libristo.pl
Media and Democracy

Kod: 04907442

Media and Democracy

Autor John Keane

In this essay, John Keane rethinks the relationship between the media and democracy. He opens up and explores a cluster of vital questions: where did the modern ideals of republican democracy and a liberty of the pressa originate ... więcej

100.43

Zwykle: 103.52 zł

Oszczędzasz 3.09 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Media and Democracy

Za ten zakup dostaniesz 58 punkty

Opis

In this essay, John Keane rethinks the relationship between the media and democracy. He opens up and explores a cluster of vital questions: where did the modern ideals of republican democracy and a liberty of the pressa originate? Have they been destroyed during the twentieth century by new forms of state censorship, or the emergence of transnational media conglomerates, or the growth of electronic media? Do the new digital technologies, satellite broadcasting and the convergence of broadcasting and telecommunications hinder or help these ideals? Is the free and equal communication of citizens through the media a feasible ideal at the end of the twentieth century? While these questions have long been neglected in social science and in the high--pressured world of print and electronic journalism, Keane restores them to the centre of political analysis and debate. He challenges many conventional assumptions of journalists, academics and policymakers. His essay sets out a radically new account of the importance of the media to democracy and elaborates a new conception of the public service model of communications -- a model which would expose invisible power, publicize risks and facilitate a a genuine commonwealth of forms of life, tastes and opinionsa .

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government Political control & freedoms

100.43


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: