Kod: 13527228
Almost a century ago, museum pioneer John Cotton Dana (1856-1929) was advising museums to reach out to underserved audiences and "be of direct and useful service" to their communities. As founder of the Newark Museum, Dana was sur ... więcej
362.76 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 211 punkty
Almost a century ago, museum pioneer John Cotton Dana (1856-1929) was advising museums to reach out to underserved audiences and "be of direct and useful service" to their communities. As founder of the Newark Museum, Dana was surprisingly prescient for his day, writing about such issues as museum-school-library collaborations, marketing and promotion, and informal learning in museums.
Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Museology & heritage studies
362.76 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )