Kod: 12886994
Tradycyjne techniki sprzedazy, ktore sa obecnie obowiazujacym standardem w pracy sprzedawcow, z reguly nie sprawdzaja sie w praktyce. Wiekszosc klientow doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie sie jego ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Tradycyjne techniki sprzedazy, ktore sa obecnie obowiazujacym standardem w pracy sprzedawcow, z reguly nie sprawdzaja sie w praktyce. Wiekszosc klientow doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie sie jego prezentacja. To z kolei sprawia, ze jest im tak latwo przejac kontrole podczas rozmowy handlowej. Ksiazka przedstawia zasady Systemu Sprzedazy Sandlera, ktory zrywa z tradycyjnymi metodami sprzedazy, opartymi o przewidywalne prezentacje produktowe. Autor zapoznaje Czytelnika z innowacyjnymi sposobami budowania relacji handlowych z klientami oraz niestandardowymi taktykami, m.in. prowokacyjna strategia "negatywnego odwracania". W trakcie lektury Czytelnik dowie sie m.in. jak: - planowac relacje z klientami, - odpowiednio klasyfikowac potencjalnych klientow, - zapobiegac przejeciu kontroli przez klienta podczas rozmowy sprzedazowej, - reagowac na niewygodne pytania, - pomagac klientom, ale jednoczesnie nie stawac sie ich bezplatnym konsultantem.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Gospodarka
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )