Organisationsstruktur und Regulierungspolitik der Zeitschriftenwerbung im Dritten Reich / Libristo.pl
Organisationsstruktur und Regulierungspolitik der Zeitschriftenwerbung im Dritten Reich

Kod: 01593341

Organisationsstruktur und Regulierungspolitik der Zeitschriftenwerbung im Dritten Reich

Autor Andreas Hempfling

Diplomarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 2,1, Ludwig-Maximilians-Universität München (Kommunikationswissenschaft), 67 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprac ... więcej

490.28


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Organisationsstruktur und Regulierungspolitik der Zeitschriftenwerbung im Dritten Reich

Za ten zakup dostaniesz 286 punkty

Opis

Diplomarbeit aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 2,1, Ludwig-Maximilians-Universität München (Kommunikationswissenschaft), 67 Quellen im Literaturverzeichnis, Sprache: Deutsch, Abstract: Im Dritten Reich waren die Medien fast alle direkt oder indirekt unter staatlicher Kontrolle und der Krieg prägte das tägliche Leben. Diese Arbeit geht der Frage nach, wie diese Umstände die Zeitschriftenwerbung beeinflusste.

Szczegóły książki

490.28

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: