Party Campaigning in the 1980s / Libristo.pl
Party Campaigning in the 1980s

Kod: 11453082

Party Campaigning in the 1980s

Autor Paul S. Herrnson

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent and volatile electorate requires new tactics; ... więcej

353.65


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Party Campaigning in the 1980s

Za ten zakup dostaniesz 204 punkty

Opis

Are American political parties on the way out? Political action committees (PACs) currently compete with parties for influence over candidates and voters; persuading a more independent and volatile electorate requires new tactics; technological innovations

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Politics & government

353.65

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: