Penny For Your Thoughts / Libristo.pl
Penny For Your Thoughts

Kod: 05072700

Penny For Your Thoughts

Autor Margret Sigrun Sigurdardottir, Dominic Power, Tobias Nielsen

There are plenty of myths and empty phrases commonplace in the business world. This book attacks and reformulates ten of the most common myths about how to build and run a business. It is based on extensive research in the Nordic ... więcej

135.58

Zwykle: 145.68 zł

Oszczędzasz 10.10 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Penny For Your Thoughts

Za ten zakup dostaniesz 79 punkty

Opis

There are plenty of myths and empty phrases commonplace in the business world. This book attacks and reformulates ten of the most common myths about how to build and run a business. It is based on extensive research in the Nordic countries. This short book is laid out as guidebook with illustrative case studies. Anyone who is thinking about starting up or investing in a business can hopefully learn something from this book, but it is specifically written for those interested in the cultural and creative industries. It shows how you can grow a business, get the financials right, and be creative - all at the same time. The book is a result of the project "A penny for your thoughts", funded by the Nordic Innovation Centre, and involving universities and business schools in Denmark, Iceland, Norway and Sweden. Tobias Nielsen is a consultant, publisher and research analyst. he has worked with strategic development, management control and cultural economics on behalf of governmental agencies, municipalities and businesses. Dominic Power is Professor of Economic Geography at Uppsala University. He has written extensively on firms and competitiveness in the cultural industries. Margret Sigrun Sigurdardottir teaches at the University of Iceland Business School where she runs a research centre on the creative industries. Her research focuses on the organisation of and organisations in the creative industries.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Ownership & organization of enterprises

135.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: