Kod: 06543131
The Poster: Art, Advertising, Design, and Collecting, 1860s-1900s is a cultural history that situates the poster at the crossroads of art, design, advertising, and collecting. Though international in scope, the book focuses especi ... więcej
176.10 zł
Zwykle: 239.99 zł
Oszczędzasz 63.89 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
The Poster: Art, Advertising, Design, and Collecting, 1860s-1900s is a cultural history that situates the poster at the crossroads of art, design, advertising, and collecting. Though international in scope, the book focuses especially on France and England. Ruth E. Iskin argues that the avant-garde poster and the original art print played an import
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design Illustration & commercial art
176.10 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )