Kod: 04081762
Bad pricing is a great way to destroy your company's value, revenue, and profits. With ten simple rules, this book shows you how to deliver both healthy profit margins and robust revenue growth while kicking the dreaded discountin ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Bad pricing is a great way to destroy your company's value, revenue, and profits. With ten simple rules, this book shows you how to deliver both healthy profit margins and robust revenue growth while kicking the dreaded discounting habit. The authors destroy the conventional wisdom that you have to trade margins for revenues and show you how to fully exploit the value your company offers customers. This is a proven plan for increasing sales without sacrificing profits.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )