Relational Political Marketing in Party-Centred Democracies / Libristo.pl
Relational Political Marketing in Party-Centred Democracies

Kod: 04783122

Relational Political Marketing in Party-Centred Democracies

Autor Helene Johansen

This book offers a critical study of the way in which traditional market logic - derived from mainstream economics and managerial marketing - is commonly applied to democratic politics, within both political science and the relati ... więcej

902.10


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Relational Political Marketing in Party-Centred Democracies

Za ten zakup dostaniesz 525 punkty

Opis

This book offers a critical study of the way in which traditional market logic - derived from mainstream economics and managerial marketing - is commonly applied to democratic politics, within both political science and the relatively new but rapidly expanding field of political marketing. Traditional approaches ignore systemic contexts, and have rendered invisible the fundamental workings of party-centred political systems. The author starts by providing a through and wide-ranging critical assessment of the theoretical underpinnings of the contemporary political marketing literature, and its market-based political science. Using a relationship marketing perspective, the author goes on to offer a re-conceptualisation of these political spheres in terms of 'markets' which addresses the theoretical inadequacies of prior research. She closes by examining some of the most important practical implications that this alternative approach to party-centred politics may have for the marketing efforts of contemporary membership parties. This book will be essential reading to all those interested in party-centred politics and political marketing, as well as students and scholars of democratic politics in general.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

902.10

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: