Science of Serendipity - How to Unlock the Promise of Innovation in Large Organisations / Libristo.pl
Science of Serendipity - How to Unlock the Promise of Innovation in Large Organisations

Kod: 01239872

Science of Serendipity - How to Unlock the Promise of Innovation in Large Organisations

Autor Matt Kingdon

Innovation . The word might make you think of Silicon Valley. But innovation isn't the sole province of start-ups. They didn't invent it, and they're not always the ones from which we can best learn. As Matt Kingdon argues in The ... więcej

111.99

Zwykle: 125.80 zł

Oszczędzasz 13.81 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Science of Serendipity - How to Unlock the Promise of Innovation in Large Organisations

Za ten zakup dostaniesz 65 punkty

Opis

Innovation . The word might make you think of Silicon Valley. But innovation isn't the sole province of start-ups. They didn't invent it, and they're not always the ones from which we can best learn. As Matt Kingdon argues in The Science of Serendipity , it's corporate innovators battling within large, established organisations who are the field's real heroes. Tapping into 20 years of experienceon the front lines of innovation--bringing new products and services to market and helping organisations become more creative--Kingdon dissects the ways in which corporations are continually reborn. He looks at the anatomy of innovation, asking: How do time-pressed executives go about taking risks? How do they prepare to see--and seize--opportunity? And how do you place humans, with all of their fears and foibles, at the heart of commercial success? In a conversational, jargon-free style built on a practitioner's observations and anecdotes, The Science of Serendipity traces the dilemmas that executives in a wide variety of firms face. It details the steps taken to overcome the issues and get great ideas across the finish line.If you're looking for a guide inyour fight against the corporate machine, this is the business book for you. Matt Kingdon is the Co-founder, Chairman, and Chief Enthusiast of What If! Innovation Partners. F or 20 years, What If! has partnered with the world's most successful, forward-looking companies--businesses such as Barclays, Four Seasons, Google, PepsiCo, Pfizer, and Virgin --to galvanise innovation and deliver impact. Its 250 inventors work across the Americas, Europe, and Asia.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

111.99

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: