Service quality from the guest's view / Libristo.pl
Service quality from the guest's view

Kod: 09137134

Service quality from the guest's view

Autor Frank Hochsmann

Dear Readers,§We describe some of the trends in the hotel and restaurant industry, but also some of the characteristics of the same, in this piece. The focus lies on service-quality seen from the guest s point of view. Our practic ... więcej

77.26


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Service quality from the guest's view

Za ten zakup dostaniesz 45 punkty

Opis

Dear Readers,§We describe some of the trends in the hotel and restaurant industry, but also some of the characteristics of the same, in this piece. The focus lies on service-quality seen from the guest s point of view. Our practical checklists with more than 100 criteria for evaluation of the service quality help to analyse the service quality in hotels or restaurants. This is completed by the guest questionnaires.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

77.26

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: