Kod: 12952024
Glowna zaleta tej ksiazki to fakt, ze zostala napisana przez wybitnego praktyka i specjaliste w tej dziedzinie. Dziesiatki praktycznych przykladow, opisy najskuteczniejszych technik i narzedzi Marketingu Bezposredniego oraz charak ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Glowna zaleta tej ksiazki to fakt, ze zostala napisana przez wybitnego praktyka i specjaliste w tej dziedzinie. Dziesiatki praktycznych przykladow, opisy najskuteczniejszych technik i narzedzi Marketingu Bezposredniego oraz charakterystyczny styl, w jakim zostala napisana, czynia z niej obowiazkowa lekture zarowno dla profesjonalistow pracujacych w reklamie i marketingu, jak i dla wszystkich osob zajmujacych sie dzialalnoscia gospodarcza, a nawet osob po prostu pragnacych lepiej poznac te dziedzine komunikacji, ktora nazywa sie reklama XXI wieku. Czym jest naprawde Marketing Bezposredni? Jak dziala i jakimi narzedziami sie posluguje? Ktore jego techniki sa najskuteczniejsze? Jak zbudowac swoja zawsze aktualna baze danych Klientow? Jak zwiekszyc efektywnosc komunikacji bezposredniej ze swoimi Klientami? Jak spowodowac, aby Klienci byli na zawsze lojalni wobec marki, firmy i produktu? Jak sprzedac im wiecej? Oto tylko niektore z pytan, na ktore odpowiada ta ksiazka.
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: