Big Data - Using SMART Big Data, Analytics and Metrics To Make Better Decisions and Improve Performance / Libristo.pl
Big Data - Using SMART Big Data, Analytics and Metrics To Make Better Decisions and Improve Performance

Kod: 05074088

Big Data - Using SMART Big Data, Analytics and Metrics To Make Better Decisions and Improve Performance

Autor Bernard B. Marr

Convert the promise of big data into real world results§§There is so much buzz around big data. We all need to know what it is and how it works - that much is obvious. But is a basic understanding of the theory enough to hold your ... więcej

70.41

Zwykle: 91.67 zł

Oszczędzasz 21.27 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 3 - 5 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Big Data - Using SMART Big Data, Analytics and Metrics To Make Better Decisions and Improve Performance

Za ten zakup dostaniesz 41 punkty

Opis

Convert the promise of big data into real world results§§There is so much buzz around big data. We all need to know what it is and how it works - that much is obvious. But is a basic understanding of the theory enough to hold your own in strategy meetings? Probably. But what will set you apart from the rest is actually knowing how to USE big data to get solid, real-world business results - and putting that in place to improve performance. Big Data will give you a clear understanding, blueprint, and step-by-step approach to building your own big data strategy. This is a well-needed practical introduction to actually putting the topic into practice. Illustrated with numerous real-world examples from a cross section of companies and organisations, Big Data will take you through the five steps of the SMART model: Start with Strategy, Measure Metrics and Data, Apply Analytics, Report Results, Transform.§Discusses how companies need to clearly define what it is they need to know§Outlines how companies can collect relevant data and measure the metrics that will help them answer their most important business questions§Addresses how the results of big data analytics can be visualised and communicated to ensure key decisions-makers understand them§Includes many high-profile case studies from the author's work with some of the world's best known brands

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

70.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: