Social Media Marketing / Libristo.pl
Social Media Marketing

Kod: 01677084

Social Media Marketing

Autor Michael Butter

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,2, Universität Osnabrück, Sprache: Deutsch, Abstract: This thesis will show the key factors for successful so ... więcej

268.49


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Social Media Marketing

Za ten zakup dostaniesz 156 punkty

Opis

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,2, Universität Osnabrück, Sprache: Deutsch, Abstract: This thesis will show the key factors for successful social media marketing in small andmedium-sized companies. The first pages deal with the transformation of the Internet and thebasics of social media. A definition of Web 2.0 will be given and the popularity of SocialMedia will be analyzed in further detail. Since social media is very diverse, the mostimportant manifestations like social networks or microblogs will be presented shortly.Thereafter follows the main chapter "Social Media Marketing". This chapter discusses theweaknesses of traditional advertising and PR and where social media attaches to bypass thoseweaknesses. It is shown, which goals can be achieved, how this is realized and which successfactors you need for effective Social Media Marketing. The next step explains how a socialmedia strategy is build and what a small and medium-sized companies must respect in this.The biggest changes caused by social media marketing arise in corporate communications. Inthe chapter about communication is described what types of communication are relevant for acompany and how to enter into a dialogue with the users. Another issue is social mediamonitoring. This section shows how market research can be operated with social media.The last item in the main chapter then deals with the risks of social media marketing.Thereafter follows a presentation of the three most popular social media sites: Facebook,YouTube and Twitter. This thesis will close with an independently conducted market researchstudy and a conclusion.

Szczegóły książki

268.49

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: