Kod: 04918545
Paul Nathanson and Katherine Young argue that since the 1990s men have been portrayed in popular culture as evil, inadequate, or honorary women, from Designing Women, Home Improvement, Oprah, and Cape Fear to Hallmark cards, comic ... więcej
119.35 zł
Zwykle: 119.40 zł
Oszczędzasz 0.05 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 69 punkty
Paul Nathanson and Katherine Young argue that since the 1990s men have been portrayed in popular culture as evil, inadequate, or honorary women, from Designing Women, Home Improvement, Oprah, and Cape Fear to Hallmark cards, comic strips, and the New York Times columns of Anna Quindlen. The first of a three-part series, Spreading Misandry offers an impressive critique of popular culture to identify a phenomenon that is just now being recognized as a serious cultural problem - misandry, the sexist counterpart of misogyny. Nathanson and Young urge us to rethink prevalent assumptions about men that result in profoundly disturbing stereotypes that foster contempt. Spreading Misandry breaks new ground by discussing misandry in moral terms rather than purely psychological or sociological ones and by criticizing not only ideological feminism but other ideologies on both the left and the right.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups
119.35 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )