Strategisches Destinationsmarketing / Libristo.pl
Strategisches Destinationsmarketing

Kod: 01946603

Strategisches Destinationsmarketing

Autor Knut A. Wiesner

Ob Tourismusregion, Tourismusort oder touristischer Leistungsträger - eine zentrale Frage bestimmt die Aktivitäten des modernen Tourismusmarketings: Wie gelingt es, systematisch Gäste zu gewinnen und diese an die eigene Destinatio ... więcej

123

Zwykle: 136.77 zł

Oszczędzasz 13.77 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Strategisches Destinationsmarketing

Za ten zakup dostaniesz 72 punkty

Opis

Ob Tourismusregion, Tourismusort oder touristischer Leistungsträger - eine zentrale Frage bestimmt die Aktivitäten des modernen Tourismusmarketings: Wie gelingt es, systematisch Gäste zu gewinnen und diese an die eigene Destination zu binden?§§Das Erfolgsgeheimnis heißt"Strategisches Destinationsmarketing"und umfasst folgende Schwerpunkte:§- gelebte Kundenorientierung durch einen besonderen Fokus auf die individuellen Gästewünsche§- effektives Marken- und Qualitätsmanagement während der kompletten Leistungserstellung§- klare Positionierung der Destination und ein ausgeklügeltes Beschwerdemanagement§§In systematischer Abfolge werden in diesem neuen Fachbuch die zeitgemäßen Erfolgsfaktoren des strategischen Destinationsmarketings dargestellt. Es werden Anregungen und Handreichungen gegeben, strategisches Marketing in der eigenen Destination zu implementieren und anzuwenden. Beispiele und viele Grafiken veranschaulichen die dargestellten Instrumentarien.§§Praktiker aus Wirtschaft, Kultur, Vereinen und Verwaltung, aber auch Studierende, erhalten einen schnellen und einfachen Zugang zu allen Aspekten des modernen Destinationsmarketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen

123

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: