Teaming for Quality / Libristo.pl
Teaming for Quality

Kod: 12470615

Teaming for Quality

Autor H. David Shuster

Never again will project managers have to wonder how to change traditional committees into quality focused, horizon-expanding engines of change! This book links teaming principles, applications, and practices with remarkable ready ... więcej

155.03

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Teaming for Quality

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

Never again will project managers have to wonder how to change traditional committees into quality focused, horizon-expanding engines of change! This book links teaming principles, applications, and practices with remarkable ready-today/use-today/internalize-today power and clarity. Shuster emphasizes that teaming is an act, and that project managers must stop focusing on teams as things. Compressed into a tightly organized format--in an informal easy-to-read style--this wonderfully resourceful book is constructed around two distinct, but closely interrelated disciplines: quality management and project management. It illuminates teaming principles, as well as sound direction on teaming tools/techniques and how to effectively implement them. The author uses a warm, personal approach to reach the reader on the intellectual level, as well as the emotional, imaginative, and moral levels. Teaming for Quality places teaming into the overall quality management context, outlines a clear teaming theory and model, and presents a comprehensive user-friendly, step-by-step set of implementation procedures, techniques, and actions for addressing every conceivable kind of issue. It also reviews typical team histories and how to select group member. Appendices offer 32 teaming principles and a control systems theory, and these, along with Shuster's PIC--Process for Innovation and Consensus--serve as foundations for his ethically based approach to participatory management.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

155.03

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: