Telephone Tactics / Libristo.pl
Telephone Tactics

Kod: 05113466

Telephone Tactics

Autor Graham Roberts-Phelps

A comprehensive guide to using the telephone in business that features examples of best practice, and advice on how to use it for selling, gaining appointments and the recovery of debt in a credit collection situation. The text is ... więcej

65.77

Zwykle: 77.25 zł

Oszczędzasz 11.48 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Telephone Tactics

Za ten zakup dostaniesz 38 punkty

Opis

A comprehensive guide to using the telephone in business that features examples of best practice, and advice on how to use it for selling, gaining appointments and the recovery of debt in a credit collection situation. The text is divided into four sections: "Best Practice", which offers essential telephone techniques and customer service skills, from creating a positive impression and structuring your calls to handling difficult situations and being more assertive; "Selling", including all aspects of selling and closing by telephone; "Gaining Appointments", offering techniques for getting through to the right person, getting past the "gatekeeper", building rapport, overcoming objections and tracking prospects; and "Getting Paid Faster", covering credit collection techniques, organisation, credit management and letter writing in addition to telephone skills.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Office & workplace

65.77

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: