The Science of Story: Brand is a Reflection of Culture / Libristo.pl
The Science of Story: Brand is a Reflection of Culture

Kod: 19297113

The Science of Story: Brand is a Reflection of Culture

Autor Adam Fridman, Hank Ostholthoff

When you think about an impactful story, what comes to mind? Is it a novel on a rainy afternoon, or a magical fairytale to your imaginative children before bed? Can you think of a story you were told along your path and how it has ... więcej

95.49


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o The Science of Story: Brand is a Reflection of Culture

Za ten zakup dostaniesz 56 punkty

Opis

When you think about an impactful story, what comes to mind? Is it a novel on a rainy afternoon, or a magical fairytale to your imaginative children before bed? Can you think of a story you were told along your path and how it has shaped your perception or

Szczegóły książki

95.49

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: