TV's Not Dead! / Libristo.pl
TV's Not Dead!

Kod: 08868438

TV's Not Dead!

Autor David Brennan

Just five years ago, television was considered to be in terminal decline, soon to be written off as yet another casualty of the digital revolution. Advertising revenues were tumbling and it was feared that audiences would rapidly ... więcej

85.82


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o TV's Not Dead!

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

Just five years ago, television was considered to be in terminal decline, soon to be written off as yet another casualty of the digital revolution. Advertising revenues were tumbling and it was feared that audiences would rapidly decrease. Fast forward to today and television is strong than ever. Not only is it reaching record audiences but the very technologies that were meant to kill it off - the digital onslaught of the internet, wireless broadband, video on demands, social media, TiVo, smartphones and tablets - have only succeeded in fortifying TV's analogue strengths, creating an exhilarating new digital supermedium. 'TV's Not Dead! How Television's Analogue Strenghs Have Created A Digital Supermedium' by acclaimed media analyst David Brennan explores how television discovered that its digital future lay in its analogue past. Brennan gives a fascinating insight into the world behind the box, illustrating the true complexity of the medium by outlining its significant role within the psychology of consumerism and in defining our social mores, our habits and our aspirations. A must-read for telly addicts and media professionals alike, Brennan defines exactly why TV is, and will remain, a universal cultural phenomenon. David Brennan has worked in media research, marketing and strategy in the UK and Australia for over thirty years. He is the founder of Media Native, the industry consultancy.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Technology, engineering, agriculture Electronics & communications engineering Communications engineering / telecommunications

85.82

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: