Unternehmensstrategien in der Triade / Libristo.pl
Unternehmensstrategien in der Triade

Kod: 15593875

Unternehmensstrategien in der Triade

Autor Norbert Koubek, Thomas Cleff, Christian Pierotti

Der weltweite Strukturwandel in der Chemischen Industrie hat kaum zu überschätzende Auswirkungen auf Unternehmenspolitik und Arbeitnehmerschaft. Die tiefgreifenden Veränderungen spiegeln sich in dieser Analyse wider, die auf Dokum ... więcej

159.27

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Unternehmensstrategien in der Triade

Za ten zakup dostaniesz 93 punkty

Opis

Der weltweite Strukturwandel in der Chemischen Industrie hat kaum zu überschätzende Auswirkungen auf Unternehmenspolitik und Arbeitnehmerschaft. Die tiefgreifenden Veränderungen spiegeln sich in dieser Analyse wider, die auf Dokumenten und Interviews in sechs internationalen Konzernen mit Stammsitz in Deutschland, Großbritannien, Frankreich, der Schweiz, den USA und Japan basiert. Im einzelnen zeigt die Auswertung des Materials aus den drei globalen Wirtschaftsräumen u.a.: Weltweit kommt es zu einer verstärkten Internationalisierung, die jedoch produkt- und standortbezogen unterschiedlich ausfällt. In allen Fällen läßt sich eine Konzentration auf Kerngeschäfte in ausgewählten Produktbereichen feststellen, die sich in einer Optimierung der Aktivitäten im Vor-, Zwischen- und Endproduktbereich auswirkt. Parallel hierzu zeigt die Untersuchung unterschiedliche Folgen der einzelnen Strategien für die Informations- und Handlungsmöglichkeiten der betroffenen Arbeitnehmer. Die Autoren der Veröffentlichung sind Wirtschaftswissenschaftler der Bergischen Universität/GH Wuppertal.

Szczegóły książki

159.27

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: