Vom Text zum Buch / Libristo.pl
Vom Text zum Buch

Kod: 09518936

Vom Text zum Buch

Autor Katharina Derlin

Es ist ein langer Weg vom Text zum Buch. Wurden in der literatursoziologischen Forschung bisher vornehmlich Positionierungsstrategien der Autoren untersucht, so widmet sich dieser Band dem ästhetischen Einflussbereich der Verlage. ... więcej

195.72

Zwykle: 206.07 zł

Oszczędzasz 10.35 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Vom Text zum Buch

Za ten zakup dostaniesz 114 punkty

Opis

Es ist ein langer Weg vom Text zum Buch. Wurden in der literatursoziologischen Forschung bisher vornehmlich Positionierungsstrategien der Autoren untersucht, so widmet sich dieser Band dem ästhetischen Einflussbereich der Verlage. Durch das Sichtbarmachen der Strategien und Funktionsweisen der verlegerischen Tätigkeit soll die 'Formatierung' des literarischen Feldes (Pierre Bourdieu) detaillierter beschrieben werden, um es in seiner Logik sachgerecht reflektieren zu können. Der Neuansatz liegt darin, das bislang in der Regel nur von der Autoren- und Textseite her behandelte literarische Feld um die 'Instanz Verlag' zu erweitern.§Die Arbeit setzt den Schwerpunkt auf die inszenierende Funktion. Sie betrachtet damit zum einen die Fremdinszenierung der Autoren durch die ihre Werke begleitenden 'Paratexte' (Gérard Genette) und zum anderen die Eigeninszenierung des Verlages durch Verlagsprogramme, Buchgestaltung etc. Die unterschiedlichen Fallbeispiele zeigen, welchen Einfluss der Verlag auf die Positionierung von Autor und Text hat und mit der Inszenierung durch Paratexte auch Textbedeutung und Textverständnis steuert.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Sprach- und Literaturwissenschaft Deutsche Sprachwissenschaft; Deutschsprachige Literaturwissenschaft

195.72

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: