Vulkan Programming Guide / Libristo.pl
Vulkan Programming Guide

Kod: 01002588

Vulkan Programming Guide

Autor John M Kessenich

The next generation specification of OpenGL, Vulkan has been redesigned from the ground up, giving applications direct control over GPU acceleration for unprecedented performance and predictability. Vulkan Programming Guide is the ... więcej

284.47

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Vulkan Programming Guide

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

The next generation specification of OpenGL, Vulkan has been redesigned from the ground up, giving applications direct control over GPU acceleration for unprecedented performance and predictability. Vulkan Programming Guide is the essential, authoritative reference to this new standard, for graphics programmers at all levels of experience, in any Vulkan environment, on any platform. written by Vulkan language lead John Kessenich and Vulkan API lead Graham Sellers, this guide offers comprehensive, example-rich introductions to both the new portable Vulkan API and the new SPIR-V shading language. Kessenich and Sellers cover everything from drawing to memory, threading to compute shaders. Throughout, they present realistic sample code, and explain everything you need to know and do to get it to work. You'll learn powerful techniques you can use for 3D application development in fields ranging from videogames to medical imaging -- as well as techniques for solving many of today's most challenging scientific compute problems. Whether you're upgrading from OpenGL or moving to open-standard graphics APIs for the first time, this guide will help you get the results and performance you're looking for.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer programming / software development Graphics programming

284.47

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: