Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy / Libristo.pl
Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Kod: 10046338

Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Autor Jochen Wirtz

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge ... więcej

590.95


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Winning In Service Markets: Success Through People, Technology And Strategy

Za ten zakup dostaniesz 342 punkty

Opis

Winning in Service Markets: Success through People, Technology, and Strategy is the first practitioner book in the market to cover the key aspects of services marketing and management based on sound academic evidence and knowledge. Derived from the globall

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

590.95

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: