Kod: 12291314
Effective and practical strategies for dealing with difficult, unmanageable customers on the telephone are offered in this essential guide for call center managers and other service-oriented positions. Advice on utilizing tone of ... więcej
85.77 zł
Zwykle: 85.79 zł
Oszczędzasz 0.02 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 50 punkty
Effective and practical strategies for dealing with difficult, unmanageable customers on the telephone are offered in this essential guide for call center managers and other service-oriented positions. Advice on utilizing tone of voice to defuse conflict is provided, as well as 18 basic rules to follow in order to maximize caller satisfaction. A four-pronged approach known as LIFT--listening to customers, involving oneself in the situation, focusing on the issue, and thanking the customer--is explained. Making use of these time-tested techniques can turn even the most nightmarish patrons into devoted customers.
85.77 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )