Adoption of Alternative Fuel Vehicles - A Consumer Perspective / Libristo.pl
Adoption of Alternative Fuel Vehicles - A Consumer Perspective

Kod: 01681487

Adoption of Alternative Fuel Vehicles - A Consumer Perspective

Autor Florentin Rack

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,6, EBS European Business School gGmbH, language: English, abstract: When ... więcej

175.48


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Adoption of Alternative Fuel Vehicles - A Consumer Perspective

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, printed single-sided, grade: 1,6, EBS European Business School gGmbH, language: English, abstract: When discussing the future of the automotive industry, there is probably just one thing politicians, corporations, and customers agree on: That there is a need to develop and establish alternative fuel vehicles (APV) in the future. There are multiple reasons to reject the conventional, petroleum-based fuels. While nobody can surely say when peak oil is reached, we cannot rely on oil forever. This and the dangerous dependency on a few oil-exporting rogue states, coerce us to look for alternatives for fuelling cars and other vehicles. The motivation for consumers to buy an alternative fuel vehicle can be economic (e. g. rising petrol prices) or ideological (e. g. energy sustainability , pollution reduction, climate change ) (Byrne & Polonsky, 2012, p. 1535). This literature review will outline present findings regarding which alternative fuels possess the most potential and which factors drive consumer adoption of AFVs in general.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

175.48

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: