Advances in Advertising Research (Vol. V) / Libristo.pl
Advances in Advertising Research (Vol. V)

Kod: 09039038

Advances in Advertising Research (Vol. V)

Autor Ivana BuSljeta Banks, Patrick De Pelsmacker, Shintaro Okazaki

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 12th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Zagreb (Cr ... więcej

285.78


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Advances in Advertising Research (Vol. V)

Za ten zakup dostaniesz 166 punkty

Opis

Advances in Advertising Research are published by the European Advertising Academy (EAA). This volume is a compilation of research presented at the 12th International Conference in Advertising (ICORIA) which was held in Zagreb (Croatia) in June 2013. The conference gathered 105 leading researchers from 23 countries under the conference theme To Boldly Go... Extending the Boundaries of Advertising . The book provides international state-of-the-art research with 23 articles by renowned scholars from the worldwide ICORIA network.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

285.78

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: