Beginning 3D Game Development with Unity / Libristo.pl
Beginning 3D Game Development with Unity

Kod: 01343204

Beginning 3D Game Development with Unity

Autor S Blackman

Beginning 3D Game Development with Unity is perfect for those who would like to come to grips with programming Unity. You may be an artist who has learned 3D tools such as 3ds Max, Maya, or Cinema 4D, or you may come from 2D tools ... więcej

426.40


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Beginning 3D Game Development with Unity

Za ten zakup dostaniesz 249 punkty

Opis

Beginning 3D Game Development with Unity is perfect for those who would like to come to grips with programming Unity. You may be an artist who has learned 3D tools such as 3ds Max, Maya, or Cinema 4D, or you may come from 2D tools such as Photoshop and Illustrator. On the other hand, you may just want to familiarize yourself with programming games and the latest ideas in game production.§§This book introduces key game production concepts in an artist-friendly way, and rapidly teaches the basic scripting skills you'll need with Unity. It goes on to show how you, as an independent game artist, can create casual interactive adventure games in the style of Telltale's Tales of Monkey Island, while also giving you a firm foundation in game logic and design.§§The first part of the book explains the logic involved in game interaction, and soon has you creating game assets through simple examples that you can build upon and gradually expand. §In the second part, you'll build the foundations of a point-and-click style first-person adventure game including reusable state management scripts, load/save functionality, a robust inventory system, and a bonus feature: a dynamically configured maze and mini-map. §With the help of the provided 2D and 3D content, you'll learn to evaluate and deal with challenges in bite-sized pieces as the project progresses, gaining valuable problem-solving skills in interactive design. By the end of the book, you will be able to actively use the Unity 3D game engine, having learned the necessary workflows to utilize your own assets. You will also have an assortment of reusable scripts and art assets with which to build future games.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer programming / software development Games development & programming

426.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: