Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business / Libristo.pl
Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Kod: 01321277

Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Autor Sriram Dasu

Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psycholo ... więcej

146.92

Zwykle: 154.70 zł

Oszczędzasz 7.78 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Customer Service Solution: Managing Emotions, Trust, and Control to Win Your Customer's Business

Za ten zakup dostaniesz 85 punkty

Opis

Helps you understand consumer psychology to drive profits and growth. This title explains how consumers perceive services and shows you how toenhance the customer experience - every time. It identifies and demystifies the psychological triggers behind customer behavior.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

146.92

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: