How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession - Powerful Techniques for the Successful Practitioner / Libristo.pl
How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession - Powerful Techniques for the Successful Practitioner

Kod: 04883525

How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession - Powerful Techniques for the Successful Practitioner

Autor Alan Weiss

As an experienced consultant, you'll find this unique book an invaluable aid in establishing the leverage needed to bring highly-qualified prospects and new business to your doorstep. Written by Alan Weiss--an internationally reco ... więcej

300.29


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession - Powerful Techniques for the Successful Practitioner

Za ten zakup dostaniesz 175 punkty

Opis

As an experienced consultant, you'll find this unique book an invaluable aid in establishing the leverage needed to bring highly-qualified prospects and new business to your doorstep. Written by Alan Weiss--an internationally recognized expert in consulting and marketing--this essential resource, the second book in The Ultimate Consultant Series, will help you develop the skills you need to achieve valuable brand recognition quickly and effectively. How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession will help you create a brand that will make you "Number One" in your particular areas of excellence, no matter how broad or narrow. And, perhaps worth the price alone, the book offers a glimpse into the important trends that are shaping the future of branding. "Alan Weiss should be branded as The Consultant's Consultant! His new book, How to Establish a Unique Brand in the Consulting Profession, is another proof of the value of his insights into the marketing and strategy of the consulting profession. He's right on the mark in terms of what consultants typically don't do and certainly need to do to succeed." --William C. Byham, chairman and CEO, Development Dimensions International, Inc. (DDI)

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

300.29

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: