Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success / Libristo.pl
Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Kod: 18580286

Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Autor Mr Bob Oord

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business de ... więcej

86.49


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Implementing B2B Content Marketing: A proven 7 step approach to success

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

B2B marketing has changed for good. B2Bs need to think, act and communicate from the buyers perspective. With loose promises, swirling service descriptions and so-called unique selling points, the information hunger of business decision-makers can no longe

Szczegóły książki

86.49

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: