Internal Marketing / Libristo.pl
Internal Marketing

Kod: 06743497

Internal Marketing

Autor Dennis J. Cahill

Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of internal marketing, vision messages, hiring and training, organization, communicatio ... więcej

857.40


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Internal Marketing

Za ten zakup dostaniesz 499 punkty

Opis

Cahill presents strategies on marketing a firm to employees to improve their effectiveness in dealing with customers. He discusses the concept of internal marketing, vision messages, hiring and training, organization, communication, training models, and issues of competency and innovation. The final chapters are case studies in the success and fail

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

857.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: