Japanese Retail Industry After the Bubble Economy / Libristo.pl
Japanese Retail Industry After the Bubble Economy

Kod: 38964152

Japanese Retail Industry After the Bubble Economy

Autor Md Arifur Rahman

This book highlights the major institutional changes in the development of the Japanese retail industry after the bubble economy. The Japanese retail structure has been transformed from an abundance of small retail stores to chain ... więcej

323.26


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Japanese Retail Industry After the Bubble Economy

Za ten zakup dostaniesz 188 punkty

Opis

This book highlights the major institutional changes in the development of the Japanese retail industry after the bubble economy. The Japanese retail structure has been transformed from an abundance of small retail stores to chain stores by notable institutional changes with continuous variations in the post-1990s. It provides an insight into the impact of retail density on the household economy in the stagnant economy of Japan. The issues highlighted in this book include the background of the advent of 100-yen retail stores and strategic approach of the stores during the stagnant economy, a comparative analysis of Japanese 100-yen shops and dollar stores in United States, employment compliance of 100-yen shops and dollar stores in developing countries, factors that contributed to change the Japanese distribution channels after the 1990s, and determinants of retail density in Japan. The stagnant economy in the post-bubble period, along with changes in the large-scale retail store law, led consumers to shift from the most popular department stores to supermarkets and the cheapest retail alternatives. With its recent data and theories, this research work will be of interest to business and economics students and researchers in Japanese retailing and relevant areas.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management International business

323.26

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: