Language of Advertising / Libristo.pl
Language of Advertising

Kod: 04070228

Language of Advertising

Autor Angela Goddard

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement. ... więcej

153.82


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Language of Advertising

Za ten zakup dostaniesz 90 punkty

Opis

Drawing on literary and linguistic theory for analysis of texts, this book covers all aspects of advertising language, from the interrelation of language, image and layout to the discourse between 'reader' and advertisement.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

153.82

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: