Kod: 01348402
In 2004 Kevin Roberts wrote Lovemarks: the future beyond brands. It was admired by many as a breakthrough in marketing thinking but was also controversial because of its surprisingly obvious thesis: that emotional connections are ... więcej
110.06 zł
Zwykle: 123.72 zł
Oszczędzasz 13.66 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 64 punkty
In 2004 Kevin Roberts wrote Lovemarks: the future beyond brands. It was admired by many as a breakthrough in marketing thinking but was also controversial because of its surprisingly obvious thesis: that emotional connections are at the heart of sus
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
110.06 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )