Management of Marketing Mix / Libristo.pl
Management of Marketing Mix

Kod: 06844298

Management of Marketing Mix

Autor Gebeyaw Tadesse

Even though the emergence and expansion of textile manufacturing in Ethiopia was initiated around the year 1925, the majority of textile factories were not well established until and after the 1950s. Much of the factories are stil ... więcej

260.54


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Management of Marketing Mix

Za ten zakup dostaniesz 151 punkty

Opis

Even though the emergence and expansion of textile manufacturing in Ethiopia was initiated around the year 1925, the majority of textile factories were not well established until and after the 1950s. Much of the factories are still publicly controlled. The industry focuses largely on the domestic market. The main problems are related with globalization and competition in the local and international market. The sector can only play its role properly and become competitive when it improves its product quality, productivity, pricing strategy, machinery conditions and the general marketing activities. Improving the quality of cotton is the essential factor to improve the quality of fabrics and yarns in the factory. In marketing, the brand name is the major selling tool and one of the most important components of product personality. Public - private partnership may be the recommended solution for problems prevail in the textile sector. This book gives conceptual framework of marketing mix elements and should be especially useful to organizations engaged in textile investment to be competent in the international market, or anyone else who is professional in textile marketing.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

260.54

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: