Kod: 04437536
Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this practical book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing. It connects marketing plans and inve ... więcej
219.99 zł
Zwykle: 247.25 zł
Oszczędzasz 27.26 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 128 punkty
Written for marketing and finance directors, CEOs, and strategists, as well as MBA students, this practical book explains the principles and practice behind rigorous due diligence in marketing. It connects marketing plans and investment to the valuation of the firm and how it can contribute to increasing stakeholder value. Completely revised and updated throughout, the Second Edition features new case examples as well as a completely new first chapter containing the results of new research into risk and marketing strategies amongst Finance Directors and Chief Marketing Officers.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing
219.99 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )