Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships / Libristo.pl
Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships

Kod: 04345605

Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships

Autor Katie D Paine

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and manage ... więcej

113.40

Zwykle: 119.40 zł

Oszczędzasz 6 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Measure What Matters - Online Tools For Understanding Customers, Social Media, Engagement and Key Relationships

Za ten zakup dostaniesz 66 punkty

Opis

In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results. Measure What Matters explains simple, step-by-step procedures for measuring customers, social media reputation, influence and authority, the media, and other key constituencies.* Based on hundreds of case studies about how organizations have used measurement to improve their reputations, strengthen their bottom lines, and improve efficiencies all around* Learn how to collect the data that will help you better understand your competition, do strategic planning, understand key strengths and weaknesses, and better respond to customer preferences* Author runs a successful blog and serves as a measurement consultant to companies such as Facebook, Southwest Airlines, Raytheon, and Allstate Don't draw conclusions or make key decisions based on guesswork. Instead, Measure What Matters and the difference will show in the most important measure: your bottom line.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

113.40

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: