Kod: 12902043
"Praca podejmuje bardzo wazny - z perspektywy socjopedagogicznej - problem funkcjonowania mediow studenckich w Polsce. Wpisuje sie znakomicie zarowno w debate na temat spolecznej roli mass mediow, jak i dyskusje na temat roznych a ... więcej
44.86 zł
Zwykle: 56.01 zł
Oszczędzasz 11.16 zł
Za ten zakup dostaniesz 26 punkty
"Praca podejmuje bardzo wazny - z perspektywy socjopedagogicznej - problem funkcjonowania mediow studenckich w Polsce. Wpisuje sie znakomicie zarowno w debate na temat spolecznej roli mass mediow, jak i dyskusje na temat roznych aspektow upodmiotowienia mlodziezy wspolczesnej (...). Jest to publikacja stojaca na bardzo dobrym poziomie merytorycznym - i to zarowno w kontekscie przyjetych przez Autorke zalozen teoretycznych i metodologicznych, sposobu przeprowadzenia badan, narracji oraz argumentacji, jak i konkretnych rezultatow analitycznych. Jest to oryginalne dzielo, ktore stanowi niezaprzeczalny wklad Autorki w wybrane przez nia pole problemowe". Prof. Zbyszko Melosik "O nowatorstwie i oryginalnosci prezentowanego studium swiadczy nie tylko usytuowanie podjetej problematyki na pograniczu kilku subdyscyplin nalezacych do roznych dziedzin wiedzy (nauk edukacyjnych, nauk o komunikacji spolecznej, studiow kulturowych) i odwaga w metodologicznym mirazu studiow teoretycznych i prac zrodlowych z badaniami stricte empirycznymi, ale wypracowanie waznego "przyczynka" do myslenia o studiach i studiowaniu w kategoriach uczenia sie w miejscu pracy". Prof. Boguslawa Dorota Golebniak Anna Ziety - doktor nauk spolecznych w zakresie pedagogiki, specjalnosc: pedagogika medialna, adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Spolecznej Dolnoslaskiej Szkoly Wyzszej we Wroclawiu, wieloletni opiekun specjalnosci dziennikarstwo muzyczne, kierownik Zakladu Edukacyjnych Zastosowan Mediow DSW. Absolwentka Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Certyfikowany tutor, trener, metodyk szkolen miekkich i e-learningowych. Wspolorganizatorka konferencji naukowych krajowych oraz zagranicznych. Specjalizuje sie w problematyce edukacji medialnej, mediow niszowych i elektronicznych, e-learningu, web design, social media, e-PR, dziennikarstwa online i marketingu internetowego.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
44.86 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )