Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis / Libristo.pl
Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis

Kod: 04114022

Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis

Autor P Davis

This book combines practical guidance and theoretical background for analysts using empirical techniques in competition and antitrust investigations. Peter Davis and Eliana Garcs show how to integrate empirical methods, economic t ... więcej

845.18


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis

Za ten zakup dostaniesz 492 punkty

Opis

This book combines practical guidance and theoretical background for analysts using empirical techniques in competition and antitrust investigations. Peter Davis and Eliana Garcs show how to integrate empirical methods, economic theory, and broad evidence about industry in order to provide high-quality, robust empirical work that is tailored to the nature and quality of data available and that can withstand expert and judicial scrutiny. Davis and Garcs describe the toolbox of empirical techniques currently available, explain how to establish the weight of pieces of empirical work, and make some new theoretical contributions. The book consistently evaluates empirical techniques in light of the challenge faced by competition analysts and academics--to provide evidence that can stand up to the review of experts and judges. The book's integrated approach will help analysts clarify the assumptions underlying pieces of empirical work, evaluate those assumptions in light of industry knowledge, and guide future work aimed at understanding whether the assumptions are valid. Throughout, Davis and Garcs work to expand the common ground between practitioners and academics.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business competition

845.18

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: