Kod: 12877711
We wspolczesnym swiecie rosnie znaczenie kapitalu ludzkiego w kreowaniu wartosci firm i budowaniu dlugotrwalej przewagi konkurencyjnej, bez wzgledu na dziedzine i specyficzne warunki ich dzialania. Menedzerowie i eksperci poszukuj ... więcej
56.06 zł
Zwykle: 61.23 zł
Oszczędzasz 5.17 zł
Za ten zakup dostaniesz 33 punkty
We wspolczesnym swiecie rosnie znaczenie kapitalu ludzkiego w kreowaniu wartosci firm i budowaniu dlugotrwalej przewagi konkurencyjnej, bez wzgledu na dziedzine i specyficzne warunki ich dzialania. Menedzerowie i eksperci poszukuja wiec sposobow podniesienia jakosci kapitalu ludzkiego, koncentrujac swoje starania na kwalifikacjach pracownikow i efektywnosci ich pracy. Waznym czynnikiem, na podstawie ktorego ksztaltuja sie szczegolnie dzis pozadane postawy, takie jak zaangazowanie, innowacyjnosc, chec ustawicznego rozwoju, sklonnosc do dzielenia sie wiedza, aktywne uczestnictwo w procesie zmian, jest poziom satysfakcji zawodowej osiaganej przez pracownika. Istotna czesc zawartych w ksiazce rozwazan jest poswiecona okresowym badaniom i pomiarom poziomu satysfakcji zawodowej pracownika - kwestiom bardzo waznym z punktu widzenia zarowno menedzera, jak i pracodawcy. Autorka przedstawia zweryfikowana w praktyce, kompleksowa metode diagnozowania poziomu i czynnikow menedzerowie maja realny wplyw, dlatego w ksiazce znalazly sie takze informacje na temat sposobow skutecznego ksztaltowania poziomu satysfakcji zawodowej. Ksiazka jest przeznaczona dla studentow uczelni kierunkow ekonomicznych, a takze menedzerow i przedsiebiorcow.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
56.06 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )