Kod: 12877718
Trzecie wydanie ksiazki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujecie problematyki strategii firmy, integrujac dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonal przegladu glownych koncepcji strategii organizacji, a ta ... więcej
62.35 zł
Zwykle: 68.50 zł
Oszczędzasz 6.15 zł
Za ten zakup dostaniesz 36 punkty
Trzecie wydanie ksiazki Strategia organizacji zawiera nowatorskie ujecie problematyki strategii firmy, integrujac dorobek praktyki i wielu dyscyplin naukowych. Autor dokonal przegladu glownych koncepcji strategii organizacji, a takze przedstawil metody strategicznej diagnozy otoczenia i samej firmy, procedury budowy i wdrozenia strategii w konkretnych sytuacjach rynkowych, w ktorych dzialaja obecnie firmy swiatowe i polskie. Polaczenie doskonalego przegladu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadkow malych i duzych firm produkcyjnych i uslugowych, miedzynarodowych i lokalnych, a takze komunikatywny jezyk i wartki tok narracji sa ogromnymi walorami tej ksiazki. Ksiazka jest obowiazkowa lektura i przewodnikiem dla menedzerow i doradcow, sluchaczy studiow podyplomowych, a takze studentow wyzszych lat studiow zarzadzania i ekonomii.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Organizacja i zarządzanie. Biznes
62.35 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )