Service quality of LPG Domestic Consumers article / Libristo.pl
Service quality of LPG Domestic Consumers article

Kod: 01685497

Service quality of LPG Domestic Consumers article

Autor C. Sankar

Scholarly Essay from the year 2013 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single-sided, grade: None, - (Periyar University), language: English, abstract: The Indane gas company reforms have deregulated the mark ... więcej

175.60


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Service quality of LPG Domestic Consumers article

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Scholarly Essay from the year 2013 in the subject Business economics - Miscellaneous, printed single-sided, grade: None, - (Periyar University), language: English, abstract: The Indane gas company reforms have deregulated the market to a great extent. It has become necessary to design and execute the best customer oriented practices and to internalize them for providing enhanced satisfaction to the customer through the employees. Customers service is not merely the compliance with the government s policies or the mechanical adherence to the time frame of services. It is a philosophy and an attitude of professional commitment, which believes in the ultimate satisfaction or each customer wants .Service marketers have really understood that competition can be well managed by differentiating through quality. Significance of service lies in customer service management. In this the completive environment, service quality has become the success mantra in all service sector. Keeping this in mind, this study has been conducted at Salem city to identify the service quality of Indane gas. The result indicates that customers are not highly satisfied with the service provided by the Indane gas. So the company took some serious action to improve the service quality.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management

175.60

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: