Seven Dimensions of Branding / Libristo.pl
Seven Dimensions of Branding

Kod: 08650963

Seven Dimensions of Branding

Autor MUYIWA KAYODE

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerg ... więcej

110.20


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Seven Dimensions of Branding

Za ten zakup dostaniesz 64 punkty

Opis

Building brands in emerging markets is akin to navigating a minefield. One misstep and the entire enterprise may blow up in your face with your brand consigned to the grave yard of marketing casualties How is branding in an emerging economy different from

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Sales & marketing

110.20

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: